preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

PROJEKT "MARIJINI OBROCI"

__________________________

PROJEKT "PROFESOR BALTAZAR ONLINE"

__________________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK 2"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

 

Tradicijske igračke I.

Tradicijske igračke II.

Tradicijske igračke III.

 

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

____________________________

 

 

___________________

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 429901
Ovaj mjesec: 2776
Ovaj tjedan: 396
Danas: 38
JORGOVAN

JELOVNIK

 

 

 

ERASMUS +: INOVATIVAN UČITELJ - KREATIVNA ŠKOLA - MOTIVIRAN UČENIK
Pedagoški dan, 9. siječnja 2019.
Radionice/izaganja  s prikazom iskustava i inovativnih oblika rada u okviru projekta Erasmus K1 održali su učitelji Robert Borovečki i Dunja Špoljar, te Andrea Rebić za projekt K2. 
 
 

 

Učiteljsko vijeće, 19. rujna 2018.
Učitelji Robert Borovečki i Dunja Špoljar predstavii su kolegicama i kolegama na UV svoje mobilnosti u Portugalu i Španjolskoj - destinacije, sadržaj tečajeva i dojmove.
 

 

7. MOBILNOST

Učiteljica Dunja Špoljar se stručno usavršavala u Barceloni, Španjolska  od 6. do 11. kolovoza na tečaju Integriranje kreativnosti i inovativnosti u poučavanje. Cilj tečaja je upoznati učitelje sa izazovima koji se odnose na primjenu kreativnih metoda i inovativnih rješenja u svakodnevni rad. Tečaj je dio programa Erasmus +.

Ciljevi tečaja su: - prilagoditi poučavanje učenicima sa različitim stilovima učenja

-tehnike mapiranja, vizualnog mišnjenja, vizualne tehnike poučavanja, kreativno mišljenje

- inovativne metode poučavanje - konkretni primjeri

-IKt alati 

-...

 


 

9.-14. 7. 2018.
Od 9. do 14.7.2018. učitelj naše škole Robert Borovečki sudjelovao je na stručnom skupu "ICT as a tool in multicultural education" u portugalskom gradu Sesimbri, u sklopu projekta ERASMUS+. Kroz brojne radionice učitelji su upoznali razne digitalne alate koji se mogu primjenjivati i koristiti u nastavnome procesu. Dio tečaja su bile i posjete školama koje se ističu u primjeni digitalnih alata u nastavi. Jedna od takvih škola je i srednja škola u gradu Setubalu gdje smo posjetili jednu od, zasada samo četiri u Europi, učionica budućnosti (Future Classroom). U stručnom skupu je sudjelovalo oko 40 učitelja iz Poljske, Rumunjske, Španjolske, Belgije, Litve, Estonije i Francuske. Hrvatsku je predstavljala OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli.
 
 
 
 
 
 

 

12.7.2018.
Koordinatorica školskog projekta, Dunja Špoljar, sudjelovala je na tematskom sastanku Agencije za mobilnost i programe EU u Zagrebu, Diseminacija i vidljivost: Smjernice i primjeri dobre prakse. 
Koordinatorice trenutačno otvorenih projekata unutar programa Erasmus +, K1 iz KZŽ dogovorile su daljnju suradnju na razini županije.

 

6. MOBILNOST
U portugalskom gradu Sesimbri, od 9.-14.7.,održava se srtučni skup ICT as a tool for intercultural and media education. Skup se provodi u sklopu projekt Erasmus+KA1. Sudjeluje oko 40 učitelja iz Poljske, Rumunjske,  Litve, Estonije, Španjolske, Francuske i Belgije. Hrvatsku predstavlja OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli. Profesor Robert Borovečki danas je upoznao polaznike sa osobitostima naše škole.
 
 
 

 

6.4.2018.
U Centru za odgoj i obrazovanje u Krapinskim Toplicama prezentiran je Erasmus + projekt „Inovativan učitelj – kreativna škola – motivoran učenik“. Dunja Špoljar je prezentirala sam projekt, prikazala koje mogućnosti nudi Erasmus + program te opisala proces prijave.
Andrea Rebić je prezentirala provedenu mobilnost te održala radionicu na temu mindfulnessa. Djelatnici Centra imali su priliku iskusiti tehniku mindfulnessa te dobiti ideje kako primjenjivati navedene tehnike u radu s djecom.      

 

U četvrtak, 5.4.2018., u našoj školi proveden je pedagoški dan za učitelje. Tema pedagoškog dana bila je prenošenje stečenih znanja i vještina u sklopu projekta „Inovativan učitelj – kreativna škola – motiviran učenik“.

Iiskustva s održanih tečajeva prenijele su ravnateljica Bisekra Špiljak i psihologinja Andrea Rebić.

Ravnateljica je održala prikaz rada u nastavi pri čemu je prikazala i kratki irski filma. Učitelji su nakon gledanja kratkog filma „The white dress“ kroz grupni rad rješavali zadatke usmjerene na poticanje razvoja pismenosti i empatije. Razmotrili su mogućnosti korištenja kratkih filmova u nastavnom procesu.

Psihologinja je održala iskustveno predavanje o mindfulnessu – tehnici kontrole pažnje i emocionalne regulacije. Učitelji su imali priliku iskusiti niz vježbi za poticanje mentalnog zdravlja  u radu s učenicima, ali i za osobni razvoj.


 

RAVNATELJICA BISERKA ŠPILJAK, PO POVRATKU IZ IRSKE:

U sklopu programa Erasmus+ i školskog projekta „Inovativan učitelj – kreativna škola –motiviran učenik“ u periodu od 24. veljače do 4. ožujka 2018. Bila sam u Dublinu u Irskoj na Strukturiranom studijskom posjetu školama i edukacijskom treningu.

Sudjelovala sam  na predavanjima i radionicama koje se odnose na obrazovne i kulturne aspekte irskog društva. Posjetila sam škole u kojima smo promatrali primjere poučavanja i dobili informacije o posebnostima rada u Irskim školama. Sudjelovala sam u terenskim projektima unutar kojih smo posjetili mjesta prirodnog, povijesnog i kulturnog značaja.

Kroz umrežavanje s drugim sudionicima tečaja u multikulturalnom interaktivnom okruženju razmjenjivali smo iskustva koja su dobar temelj za upoznavanje europske dimenzije u obrazovanju. Raspravljati smo i planirati strategije diseminacije, a također smo razmijenili ideje i kontakte za moguća partnerstva na K2 projektima.

Budući da zbog nevremena nismo mogli realizirati sve prvobitno planirane aktivnosti, odnosno posjete školama, bila su organizirana dodatna predavanja i radionice (kolaborativno učenje, Kratki irski film u nastavi) te video konferencija na kojoj smo imali priliku raspravljati o posebnostima, reformama i ostalim aspektima irskog sustava obrazovanja.

Zadovoljna sam i napretkom u komunikaciji na engleskom jeziku, kao i razmjenom ideja za diseminaciju, nove metode rada, školske projekte i moguća partnerstva sa školama iz drugih zemalja (kontakti sa školom u Štutgartu, Finskoj i Španjolskoj.

Smatram da je to bilo vrlo vrijedno iskustvo, te planiram diseminaciju na stručnim skupovima ravnatelja i učitelja. Nove spoznaje i ideje važne za realizaciju projekta „Kreativan učitelj – inovativna škola – motivirani učenik“ baziraju se na timskom radu i kooperativnom učenju (razvijati nove strategije rada u grupi kroz kolaborativno učenje, integraciju sadržaja, primjenu novih tehnologija, razvijanje praktičnih vještina, dijeljenjem iskustava) implementirat će se kroz različite školske aktivnosti i dopune u našem školskom kurikulumu.


 

27.3.2018.
Ravnateljica škole Biserka Špiljak upoznala je, po povratku iz Dablina u Irskoj, učitelje naše škole sa sa svojom  mobilnosti u sklopu Erasmus + K1 projekta „Inovativan učitelj-kreativna škola-motivirani učenik“ na Učiteljskom vijeću.

 

20.3.2018.
Na još jednom stručnom aktivu RN, ovaj puta u Donjoj Stubici, Anita Padovan i Dunja Špoljar predstavile su školski projekt.

 

6.3.2018.
Anita Padovan i Dunja Špoljar nastavljaju upoznavati učiteljice razredne nastave KZŽ s projektom Inovativan učitelj - kreativna nastava - motiviran učenik na dvama županstim stučnim vijećima istodobno održanima u Svetom Križu Začretju.
 

 


 

5. MOBILNOST
 
Ravnateljica škole, Biserka Špiljak, od 24. veljače do 4. ožujka 2018. je na stručnom usavršavanju u Dablinu, Irskoj. Cilj tečaja "Structured Educational Visit to Schools/Institutes & Training Seminar" je upoznavanje različitih europskih školskih sustava, suradnja obrazovnih djelatnika i ravnatelja te planiranje novih Erasmus projekta.
 
 
 

 

Na ŽSV učitelja/ica razredne nastave Krapinsko-zagorske županije, 20.02.2018. u OŠ Prejca Desinić kao primjer dobre praksepredstavljen je projekt Inovativan učitelj - kreativna škola - motiviran učenik - Dunja Špoljar, mr. nastave i organizacije u OŠ i Anita Padovan, mag. edukacije kroatistike i anglistike. 
 

10.1.2018.

Prezentacija na Učiteljskom vijeću

Leon Jurčić, profesor fizike koji je proveo 10 dana u Danskoj promatrajući njihov obrazovni sustav, posebno u STEM području, prezentirao je članicama i članovima UV naše škole sličnosti i razlike, posebnosti sustava te dojmove o obavljenoj mobilnosti.


ABACUS SOROBAN

9. siječnja 2018. godine razvijajući projekt Inovativan učitelj - kretivna nastava - motiviran učenik, učiteljice razredne nastave Dunja Špoljar i Jadranka Cesarec, učestvovale su na tečaju Abacus soroban - početno zbrajanje i oduzimanje u organizaciji Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono i Hrvatskog Abacus društva. Tečaj u trajanju od četiri sata održao se uOsnovnoj školli Sveta Nedelja. Abacus je uređaj koji se koristi za obavljanje osnovnih aritmetičkih operacija, kao što su zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje.
 
 
 
 

 


 

Diseminacija projekta „Inovativni učitelj – kreativna škola – motivirani učenik”

U sklopu projekta „Inovativni učitelj – kreativna škola – motivirani učenik” koji je financiran iz programa Erasmus +, psihologinja Andrea Rebić je predstavila projekt na županijskom skupu edukatora rehabilitatora 12.12.2017. te na županijskom skupu učitelja engleskog jezika 3.11.2017.

Središnja tema predavanja bila je uloga mindfulnessa u školama, bilo kao oblik osnaživanja učitelja ili kao alat za rad s djecom.

 

 


4. MOBILNOST

18.-24. 11. 2017.

Učiteljica matematike, Klara Golubić, usavršava se u Larisi, Grčka na tečaju:

Mathematics and Connections with other science. Examples from Ancient Greece


21. listopada 2017.: PREDSTAVLJANJE PROJEKTA NA GODIŠNJOJ 

SKUPŠTINI HRVATSKIH UČITELJA RAZREDNE NASTAVE "ZVONO"

Skupština je održana u PŠ Lupinjak, u Humu na Sutli. Koordinatorica projekta upoznala je članice skupštine sa programom Erasmus + te ciljevima i zadacima i sadržajem projekta Inovativan učitelj - kreativna škola - motiviran učenik.


21. rujna 2017.: PROJEKT JE JAVNO PREDSTAVLJEN  

U prostorima matične škole Viktora Kovačića održana je u 15 h konferencija za medije na kojoj je predstavljen projekt

"Inovativan učitelj - kreativna škola - motiviran učenik".

O nositelju - našoj školi i preduvjetima za aplikaciju na natječaj za projekt govorila je ravnateljica škole Biserka Špiljak. Nastavila je koordinatorica projekta, Dunja Špoljar, koja je objasnila ciljeve projekta, očekivane rezultate te je predstavila sudionike u projektu, koji su jedan po jedan opisali vlastite uloge u projektu kroz ostvarene ili tek planirane mobilnosti.

Konferenciji je prisustvovala i zamjenica župana Jasna Petek koja je s nekoliko riječi pohvalila projekt i ohrabrila sudionike, Paulina Bogović ispred Općine Hum na Sutli, predstavnici Učiteljskog vijeća, predstavnici roditelja i učenici.

Ostale fotografije.

Predstavljanje na stranici KZŽ.

 



3. MOBILNOST

•Andrea Rebić
•Firenca, Italija
•Mindfulness for Teachers: A Hands-on Approach (Tema tečaja je uvođenje mindfulnessa u škole. Korištenje tehnika opuštanja u radu s učenicima korisno je za uspješnije učenje te djeluje osnažujuće za nošenje sa stresnim situacijama. Iz tih razloga, često se koristi i kao sredstvo podrške učiteljima za unapređivanje njihovog rada. Mindfulness je skup tehnika kojima uvježbavamo kako uspješno usmjeravati pažnju, što objektivnije percipirati okolinu te izbjegavati vlastite interpretacije na temelju prethodnih iskustva.)
•26. kolovoza do 2. rujna 2017.


2. MOBILNOST

•Leon Jurčić
•Aalborg, Danska
•Job shadowing (Posebno je pratio STEM područje te načine kojima se u danskim školama potiče kreativnost i maštovitost učenika. Sa cijelim učiteljskim vijećem podijelit će iskustva te ćemo ih pokušati implementirati u našu školu već u ovoj školskoj godini.)
•20. kolovoza do 31. kolovoza 2017.


1. MOBILNOST:

•Anita Padovan
•St.Julian's, MALTA
•Spice Up Your Teaching  (Tečaj se bavi temama poput kolaborativnog učenja, korištenja tehnologije u nastavi jezika, ulozi videa i glazbe u učionici, tipovima učenika.)
•13. kolovoza do 19. kolovoza 2017.


PROJEKT INOVATIVAN UČITELJ - KREATIVNA ŠKOLA- - MOTIVIRAN UČENIK

Zadaće ovog projekta su inovativnim promjenama u svakodnevnom nastavnom radu stvoriti u našoj školi okružje kreativne nastave. Glavni cilj je motiviran učenik.  Učitelji naše škole već čitav niz godina podižu svoje kompetencije na višu razinu. Kreativnost potičemo na mnoge načine - školskim projektima, izvannastavnim aktivnostima, identifikacijom i kontinuiranim radom s darovitim učenicima, permanentnim obrazovanjem učitelja itd. Najveći prostor i potrebu za napredovanje u inovativnosti detektirali smo u STEM području. Prepoznali smo program Erasmus +, K1 aktivnost, kao mogućnost daljnjeg unaprjeđenja. Projekt "Inovativan učitelj- kreativna škola - motiviran učenik" provest će se kroz 6 mobilnosti učitelja: 2 iz STEM područja, 1 učiteljice razredne nastave, 1 psihologinje, ravnateljice i 2 učiteljice engleskog jezika. Ulažući već stečeno iskustvo, nastavnici koji su iskazali interes za sudjelovanje u ovom projektu vrlo su pažljivo odabrali škole i obrazovne sustave iz kojih smatraju da se može dobiti najviše, kako u smislu samog metodičkog dijela, tako i vrijednih veza sa svojim kolegama iz drugih zemalja, s ciljem daljnje suradnje i razmjene iskustava u implementaciji i kasnijoj analizi uspjeha samih metodičkih i didaktičkih pristupa. Učitelj fizike će iskoristiti priliku za job shadowing u dvojezičnoj školi u Švedskoj. Kroz praćenje rada svojih kolega, učitelj će upoznati posebnosti švedskog obrazovnog sustava,  načine približavanja predmeta STEM područja učenicima te metodološki i didaktički pristup skandinavskih učitelja poučavanju fizike. Učiteljica matematike će također sudjelovati u job shadowing-u u gdje će se upoznati s drugačijim, inovativnijim načinima predstavljanja pojedinačnih matematičkih pojmova, s naglaskom na slučajeve prvog susreta s takvim pojmovima. Učiteljica engleskog jezika u Irskoj  će se usavršavati gdje će u multikulturnom kontekstu razvijati metodičke, didaktičke i jezične kompetencije. Učiteljica engleskog jezika u predmetnoj nastavi pohađat će tečaj u Portugalu koji se bavi razvijanjem kreativnosti i inovacije u nastavi danas. Učiteljica razredne nastave 5 će dana pohađati tečaj u Italiji s temom Montessori pedagogije. Kreativnost i stvaralaštvo ključni su pojmovi tečaja kojim učiteljica namjerava unaprijediti vlastito poučavanje, te motivirati ostale učiteljice razredne nastave da implementiraju Montessori metode. Psihologinja  će razvijati svoj interes u sklopu teme podučavanja učenja, motivacije za učenje kroz razvoj razredne dinamike te razvoj emocionalnih komepetencija djece. Mobilnost će ostvariti u sklopu dvotjednog tečaja u Italiji. Ravnateljica škole iskoristit će mobilnost u vidu studijskog posjeta Islandu. Budući da je dugoročni plan škole uključiti se u KA2 aktivnost, ravnateljica će postaviti temelje za buduće partnerstva. 
Kratkoročno je najzanimljiviji doprinos upravo kroz upoznavanje s metodičkim alatima koji su specifični za druge obrazovne sustave ili druge pedagogije, a koji se mogu direktno i jednostavno implementirati u nastavi pojedinih predmeta. Dugoročno, inovativni učitelji će unaprijediti razvojni potencijal svoje škole, školski kurikulum, utjecat će na strukturalne promjene u sustavu osnovnog obrazovanja svoje županije,  podići će kvalitetu rada i društvenog ugleda učitelja u okolini, unaprijedit će kvalitetu rukovođenja svojom školom, razvit će cjelovit sustav podrške darovitim učenicima, osigurat će optimalne uvjete rada zainteresiranim i motiviranim učenicima i ustrojit će  sustav osiguravanja kvalitete obrazovanja. Suvremene generacije učenika isto tako treba pripremiti za cjeloživotno učenje, što će uvelike olakšati iskustva iz drugih europskih država koje su već duže vrijeme suočene s takvim potrebama. Učenici će isto tako dobiti kvalitetne temelje za svoje buduće obrazovanje i plasman na tržište rada.  

 



Rezultati natječaja


Poziv na natječaj za program Erasmus+ za 2017. g.

preskoči na navigaciju